OVER BLUE TALENTS

BLUE TALENTS...

is in 2008 opgericht door Frans Brouwer en Marco de Jonge om klanten die zorg te geven die zij zagen dat ontbrak.

Begeleiding en nazorg, optimalisatie en beheer. Al deze zaken zagen zij in hun carriére tot dan toe onderbelicht en onderschat. 

Uit de gedachte dit beter te doen is Blue Talents ontstaan, optimaliseer de klant in de breedste zin van het woord.
Meer over...


Frans Brouwer



Marco de Jonge



WAT MAAKT ONS ANDERS?




Brede kennis 
Van CRM tot Projecten en Logistiek, van HRM/Payroll tot Finance; wij kennen de processen, inhoud en informatiebehoefte die komt kijken bij een gezonde en actuele bedrijfsvoering.



Hands on 
Op basis van een hands-on-mentaliteit, gevraagd en ongevraagd adviseren, draagvlak creëren, sturen en indien nodig afremmen zetten wij onze expertise graag in voor u, uw medewerkers en ook uw klanten.



Blijvend 
Ook na oplevering kunnen wij een blijvende rol vervullen; door het beheren van uw applicaties tegen zeer scherpe (abonnement)tarieven ontzorgen wij u, zodat u zich volledig kunt richten op uw organisatie. Daar heeft u uw handen waarschijnlijk al meer dan vol aan.








Mix van jong en oud
Een aantal van onze mensen laten zich het best omschrijven als oudere jongeren. Gretig maar ervaren. Gedreven en resultaatgericht. Maar zij zijn ook in staat om u en uw organisatie bij de hand te nemen in het geval dat gewenst is. Daarin zit hun toegevoegde waarde; inhoudelijke kennis en ervaring combineren met de knowhow van applicaties van marktleiders. Verder heeft Blue Talents ook een aantal gretige youngsters in dienst die nieuwe technieken en theorieën goed spiegelen aan de kennis van de overige medewerkers. Een ideale mix zoals onze klanten en wij het ervaren.



Humor
Humor en relativeringsvermogen mag u van onze mensen verwachten. Dat kan alleen als je goed en kundig met je werk bezig bent en het is een must in deze alsmaar snellere maatschappij.








THE BLUE MEN GROUP

MAAK KENNIS MET UW EXPERTS







CRM: HAAL MEER UIT UW KLANT

U heeft veel meer "goud" in handen dan u denkt. De vraag is of u genoeg van

uw klanten weet. Klantbinding & klantkennis komen in deze sessie aan bod.